Δείτε με ποιες ασκήσεις μπορείτε να απαλλαγείτε από το άσχημο προγούλι
August 30, 2016 (No Comments) by AXa

Δείτε με ποιες ασκήσεις μπορείτε να απαλλαγείτε από το προγούλι. Θα τις δοκιμάσω σήμερα κιόλας!

Πάντα πίστευα πως η ομορφιά είναι υποκειμενική. Ωστόσο πολλοί άνθρωποι ξοδεύουν αρκετό χρόνο και χρήμα προσπαθώντας να βελτιώσουν την εμφάνιση τους.

Όπως πάντα, προσπαθώ να κάνω το καλύτερο που μπορώ και να δείχνω στα καλύτερά μου. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα κάνω ακριβές εγχειρήσεις ή θα ακολουθήσω φαρμακευτικές θεραπείες. Μου αρέσει πιο πολύ να προσπαθώ να ομορφαίνω με φυσικό τρόπο.

Για αυτό και όταν είδα αυτές τις τεχνικές για το προγούλι, ήξερα ότι έπρεπε να κοιτάξω καλύτερα.

Όπως υπάρχουν ασκήσεις που ανακουφίζουν από τους πόνους, έτσι υπάρχουν εύκολες ασκήσεις για να καταπολεμήσετε το προγούλι.

Δείτε τη λίστα που ετοιμάσαμε και θα καταλάβετε πόσο εύκολο είναι τελικά, χωρίς να χρειαστεί να μπείτε σε πολυδάπανες θεραπείες.

Το φιλί

3888

Όπως είστε όρθιοι, γείρετε το κεφάλι σας προς τα πίσω και κοιτάξτε το ταβάνι.

Σουφρώστε τα χείλια σας και «φιλήστε το ταβάνι».

Κρατήστε το φιλί για πέντε δευτερόλεπτα.

Χαλαρώστε τα χείλια σας και γυρίστε το κεφάλι σας σε ουδέτερη θέση.

Επαναλάβετε 15 φορές

Τεντώστε τη γλώσσα

4599

Κοιτώντας ευθεία, ανοίξτε το στόμα σας.

Βγάλτε τη γλώσσα σας σιγά σιγά μετρώντας μέχρι το 5, μέχρι να την τεντώσετε όσο γίνεται.

Μετρώντας μέχρι το 5, βάλτε τη γλώσσα σας μέσα.

Επαναλάβετε 10 φορές.

While facing forward, open your mouth wide.

Σπρώξτε το σαγόνι

5496

Γείρετε το κεφάλι προς τα πίσω πίσω και κοιτάξτε το ταβάνι.

Σπρώξτε το κάτω μέρος του σαγονιού σας προς τα μπροστά για να νιώσετε ένα τέντωμα κάτω από το πηγούνι.

Κρατήστε το σαγόνι σας εκεί μετρώντας μέχρι το 10.

Χαλαρώστε το σαγόνι σας και επαναφέρετε το κεφάλι σας σε ουδέτερη θέση.

Επαναλάβετε 10 φορές.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

Δείτε με ποιες ασκήσεις μπορείτε να απαλλαγείτε από το άσχημο προγούλι
August 30, 2016 (No Comments) by AXa

Δείτε με ποιες ασκήσεις μπορείτε να απαλλαγείτε από το προγούλι. Θα τις δοκιμάσω σήμερα κιόλας!

Πάντα πίστευα πως η ομορφιά είναι υποκειμενική. Ωστόσο πολλοί άνθρωποι ξοδεύουν αρκετό χρόνο και χρήμα προσπαθώντας να βελτιώσουν την εμφάνιση τους.

Όπως πάντα, προσπαθώ να κάνω το καλύτερο που μπορώ και να δείχνω στα καλύτερά μου. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα κάνω ακριβές εγχειρήσεις ή θα ακολουθήσω φαρμακευτικές θεραπείες. Μου αρέσει πιο πολύ να προσπαθώ να ομορφαίνω με φυσικό τρόπο.

Για αυτό και όταν είδα αυτές τις τεχνικές για το προγούλι, ήξερα ότι έπρεπε να κοιτάξω καλύτερα.

Όπως υπάρχουν ασκήσεις που ανακουφίζουν από τους πόνους, έτσι υπάρχουν εύκολες ασκήσεις για να καταπολεμήσετε το προγούλι.

Δείτε τη λίστα που ετοιμάσαμε και θα καταλάβετε πόσο εύκολο είναι τελικά, χωρίς να χρειαστεί να μπείτε σε πολυδάπανες θεραπείες.

Το φιλί

3888

Όπως είστε όρθιοι, γείρετε το κεφάλι σας προς τα πίσω και κοιτάξτε το ταβάνι.

Σουφρώστε τα χείλια σας και «φιλήστε το ταβάνι».

Κρατήστε το φιλί για πέντε δευτερόλεπτα.

Χαλαρώστε τα χείλια σας και γυρίστε το κεφάλι σας σε ουδέτερη θέση.

Επαναλάβετε 15 φορές

Τεντώστε τη γλώσσα

4599

Κοιτώντας ευθεία, ανοίξτε το στόμα σας.

Βγάλτε τη γλώσσα σας σιγά σιγά μετρώντας μέχρι το 5, μέχρι να την τεντώσετε όσο γίνεται.

Μετρώντας μέχρι το 5, βάλτε τη γλώσσα σας μέσα.

Επαναλάβετε 10 φορές.

While facing forward, open your mouth wide.

Σπρώξτε το σαγόνι

5496

Γείρετε το κεφάλι προς τα πίσω πίσω και κοιτάξτε το ταβάνι.

Σπρώξτε το κάτω μέρος του σαγονιού σας προς τα μπροστά για να νιώσετε ένα τέντωμα κάτω από το πηγούνι.

Κρατήστε το σαγόνι σας εκεί μετρώντας μέχρι το 10.

Χαλαρώστε το σαγόνι σας και επαναφέρετε το κεφάλι σας σε ουδέτερη θέση.

Επαναλάβετε 10 φορές.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>