Δείτε γιατί αυτό το παντελόνι έχει ξετρελάνει τους άνδρες και πουλά σαν τρελό
March 27, 2015 (No Comments) by @Sector

Το αντρικό παντελόνι “ABC” της Lululemon είναι το γερό χαρτί της εταιρείας στην μάχη των πωλήσεων, αφού με κόστος 128 δολαρίων έχει γίνει ανάρπαστο στους άνδρες πελάτες της εταιρείας για έναν και μόνο λόγο. Είναι άνετο στο… κατάλληλο σημείο.

Με τον λεγόμενο στα αγγλικά “anti-ball crushing” σχεδιασμό, έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με το site της εταιρείας έτσι ώστε να δίνει στους άνδρες δυνατότητα να… ανασάνουν στα ευαίσθητα σημεία.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, οι πωλήσεις στο τμήμα αντρικών, λόγω του παντελονιού, έχουν αυξηθεί κατά 16% σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2014.

bloomberg_pants.PNG

Σύμφωνα με πελάτη της εταιρείας, το συγκεκριμένο παντελόνι είναι το πιο άνετο που έχει φορέσει ποτέ στην ζωή του.

Άλλοι πελάτες της Lululemon χαρακτηρίζουν το παντελόνι φανταστικό, ενώ σημειώνουν πως μπορεί να φορεθεί άνετα τόσο στο γραφείο όσο και στην yoga.

Μπορεί η λεπτή του γραμμή να μην αρέσει σε κάποιους πελάτες, όμως η εταιρεία υπόσχεται αρκετό χώρο στα… ευαίσθητα σημεία.

pants_1.PNG

Η Lululemon προσθέτει στην συλλογή της ρούχα που να μπορούν να φορεθούν τόσο στο γραφείο όσο και το γυμναστήριο.

Σύμφωνα με τον Όλιβερ Τσεν, αναλυτή το Cowen & Co ένας άνδρας φορώντας ρούχα της εταιρείας “αισθάνεται πιο αρρενωπός”. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

Δείτε γιατί αυτό το παντελόνι έχει ξετρελάνει τους άνδρες και πουλά σαν τρελό
March 27, 2015 (No Comments) by @Sector

Το αντρικό παντελόνι “ABC” της Lululemon είναι το γερό χαρτί της εταιρείας στην μάχη των πωλήσεων, αφού με κόστος 128 δολαρίων έχει γίνει ανάρπαστο στους άνδρες πελάτες της εταιρείας για έναν και μόνο λόγο. Είναι άνετο στο… κατάλληλο σημείο.

Με τον λεγόμενο στα αγγλικά “anti-ball crushing” σχεδιασμό, έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με το site της εταιρείας έτσι ώστε να δίνει στους άνδρες δυνατότητα να… ανασάνουν στα ευαίσθητα σημεία.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, οι πωλήσεις στο τμήμα αντρικών, λόγω του παντελονιού, έχουν αυξηθεί κατά 16% σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2014.

bloomberg_pants.PNG

Σύμφωνα με πελάτη της εταιρείας, το συγκεκριμένο παντελόνι είναι το πιο άνετο που έχει φορέσει ποτέ στην ζωή του.

Άλλοι πελάτες της Lululemon χαρακτηρίζουν το παντελόνι φανταστικό, ενώ σημειώνουν πως μπορεί να φορεθεί άνετα τόσο στο γραφείο όσο και στην yoga.

Μπορεί η λεπτή του γραμμή να μην αρέσει σε κάποιους πελάτες, όμως η εταιρεία υπόσχεται αρκετό χώρο στα… ευαίσθητα σημεία.

pants_1.PNG

Η Lululemon προσθέτει στην συλλογή της ρούχα που να μπορούν να φορεθούν τόσο στο γραφείο όσο και το γυμναστήριο.

Σύμφωνα με τον Όλιβερ Τσεν, αναλυτή το Cowen & Co ένας άνδρας φορώντας ρούχα της εταιρείας “αισθάνεται πιο αρρενωπός”. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>