Οι 10 καλύτερες LGBT διαφημίσεις του 2014
January 8, 2015 (No Comments) by grieg

Ακόμα και το 2014, η προβολή φαίνεται να είναι το πιο δυνατό εργαλείο, στο οπλοστάσιο της LGBT κοινότητας. Έτσι, η αναπαράσταση στη διαφήμιση εξακολουθεί να μετράει -ακόμα περισσότερο επειδή απευθύνεται σε ένα τόσο ευρύ φάσμα ανθρώπων!

Η “γυμνή συντακτική ομάδα” αναζήτησε τα διαφημιστικά με τη σχετική θεματολογία και επέλεξε τα 10 καλύτερα:

10. Taco Bell

Η δημοφιλής διαφήμιση για το πρωινό Taco Bell, προβάλλει δύο άνδρες συναδέλφους οι οποίοι παίρνουν βιαστικά το πρωινό τους πριν πάνε στη δουλειά, αλλά κάνουν και ένα ρομαντικό ραντεβού, βρίσκουν το χαμένο θησαυρό, παντρεύονται και φεύγουν για μήνα του μέλιτος. Ενώ η Yum! Brands, η μητρική εταιρεία της Taco Bell, ορκίζεται ότι δεν έχει κάνει τη διαφήμιση αυτή, ένας εκπρόσωπος είπε “μπορούμε να δούμε τους ανθρώπους που μοιράστηκαν το ίδιο πάθος για τη φίρμα μας -και το πρωινό μας- όπως κάνουμε κι εμείς”.

9. Honey Maid, “This is Wholesome”

Η εταιρεία Honey Maid, ανανέωσε την εικόνα της την περασμένη χρονιά και επαναπροσδιόρισε τη λέξη “υγειινός”, με μια διαφήμιση που προβάλλει διαφορετικές οικογένειες να απολαμβάνουν υγειινά σνακ -συμπεριλαμβανομένου ενός ομόφυλου ζευγαριού να φασκιώνει το νεογέννητό του.

“Αναγνωρίζουμε την αλλαγή που εξελίσσεται καθημερινά, από το πώς μοιάζει μια οικογένεια σήμερα μέχρι  τον τρόπο που αλληλεπιδρά με τον τρόπο που παρουσιάζεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης”, δήλωσε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της εταιρείας Gary Osifchin.

Το διαφημιστικό σπότ πυροδότησε ένα αποτυχημένο μποϊκοτάζ από τις “ένα εκατομμύριο μητέρες”, στο οποίο η εταιρεία έκανε ίσως την καλύτερη κίνηση αντιστάθμισης: δύο καλλιτέχνιδες τύπωσαν όλα τα γεμάτα μίσος tweets και έφτιαξαν ένα γλυπτό με τη λέξη “αγάπη” από αυτά. Και μετέπειτα τύπωσαν όλες τις θετικές αντιδράσεις στην αρχική κίνηση και περιέβαλαν το γλυπτό!

8. Coca-Cola, America the beautiful

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του Super Bowl XLVIII η Coca – Cola έκανε πρεμιέρα με μια διαφήμισή της που προβάλει διαφορετικές αμερικάνικες οικογένειες, μεταξύ των οποίων δύο ομοφυλόφιλοι μπαμπάδες που κάνουν πατίνια με την κόρη τους.

“Σήμερα βλέπω ανθρώπους που μας ζητούν να είμαστε χέρι-χέρι”, δήλωσε ένας από τους μπαμπάδες σε μια συνέντευξη.”Ο κόσμος μας αγκαλιάζει σαν οικογένεια και μας σέβεται”

7. One ΤΟΥΟΤΑ of Oakland

Η αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ στο Oakland της Καλιφόρνια έφτιαξε ίσως το πρώτο διφημιτικό σποτ αυτοκινήτου στο οποίο προβάλλεται αποκλειστικά ένα ζευγάρι του ίδιου φύλου! Το διαφημιτικό λοιπόν δείχνει μια γυναίκα η οποία καλεί το σύζυγό της για να του αποκαλύψει ότι αγόρασε καινούριο αυτοκίνητο, αλλά στο τέλος του σποτ αποκαλύπτεται ότι ο σύζυγός της είναι γυναίκα.

 

6. Starbucks: Coffee Frenemies

Δύο από τις αγαπημένες μας RuPaul Drag Race ντίβες, η Adore Delano και η Bianca Del Rio, έκαναν το διαφημιστικό τους ντεμπούτο σε ένα σποτ για τα Starbucks το περασμένο φθινόπωρο.  Στο σποτάκι, που έγινε σε συνεργασία με το καναδέζικο OutTV, η Adore χρειάζεται κάτι για αντέξει μια αγχωτική ημέρα. Αλλά όταν μπαίνει στο κοντινό Starbucks για να πάρει κάτι, μια ορισμένη drag queen είναι εκεί για να την εμποδίσει από το “άλμα” στην ουρά..

 

5. Το τρέιλερ του Boxtrolls (Τα τερατοκουτάκια)

Τα τερατοκουτάκια, η νέα οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων από το την εταιρεία παραγωγής που έκανε το Paranorman “Μια μεταφυσική ιστορία”, έκανε ένα θετικό νεύμα στις οικογένειες LGBT στο πρώτο της τρέιλερ. Το promo εξήγησε πως μερικές φορές τα παιδιά έχουν δύο πατέρες ενώ μερικές φορές έχουν δύο μητέρες. Και μερικές φορές έχουν “πατέρα, μητέρα, γιαγιά, παππού, παράξενες θείες με περίεργα καπέλα, μπάτλερ και δύο θείους που δεν κάνουν τίποτα, αλλά τρώνε τυρί με σπάνια  μυρωδιά.”

4. General Mills, “The Cheerios Effect”

Ο General Mills κάλεσε το κοινό να μοιραστεί τις ιστορίες του ως μέρος της εκστρατείας “Cheerios Effect”. Ένα ομόφυλο ζευγάρι, ο André και ο Jonathan, συναντήθηκαν σε ένα ραντεβού στα τυφλά και προέκυψε άμεσα κεραυνοβόλος έρωτας. Τελικά διαπιστώνουν ότι «δε θα μπορούσαν να κρατήσουν όλη αυτή την τύχη και την αγάπη» για τον εαυτό τους, έτσι υιοθέτησαν την πολύ χαριτωμένο κόρη τους, Raphaelle.

3. Spotify “Say it with a Song”

Το Spotify παρουσιάζει πώς μπορείτε να βρείτε την αγάπη μέσω της μουσικής στην “Πες το με ένα τραγούδι” εκστρατεία, στην οποία πρωταγωνιστεί ένας νεαρός άνδρας που προσπαθεί να βρει το σωστό τραγούδι για να μεταφέρει τα συναισθήματά του στον τύπο με τον οποίο είναι καψούρης.

2. Target: “Made to Matter”

Μια διαφήμιση για τη σειρά προϊόντων “Made to Matter” από την εταιρεία Target, η οποία εστιάζει σε οικολογικά και βιώσιμα συστατικά, προβάλλει μεταξύ άλλων και ένα ομόφυλο ζευγάρι και το παιδί τους.

“Η Target είναι αφοσιωμένη στη διαφορετικότητα και την κοινωνική ένταξη σε κάθε πτυχή της επιχείρησής μας, συμπεριλαμβανομένων των προσπαθειών μάρκετινγκ μας”, δήλωσε ένας εκπρόσωπος για την εταιρεία.

1. Απορρυπαντικό Tide

Τον περασμένο Δεκέμβριο, μια διαφήμιση για το απορρυπαντικό Tide δείχνει ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι να διαπληκτίζεται παιχνιδιάρικα για το πλυντήριο και τις σχετικές νευρώσεις, πειράζοντας ο ένας τον άλλον για τα παρελθόντα “λάθη”. Δυστυχώς, το αξιολάτρευτο διαφημιστικό σπότ έπαιξε μόνο στον Καναδά.

Νωρίτερα μέσα στο έτος, η Procter & Gamble, η εταιρεία που παράγει το Tide, εξέδωσε μια δήλωση για την υποστήριξη της ισότητας στο γάμο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

Οι 10 καλύτερες LGBT διαφημίσεις του 2014
January 8, 2015 (No Comments) by grieg

Ακόμα και το 2014, η προβολή φαίνεται να είναι το πιο δυνατό εργαλείο, στο οπλοστάσιο της LGBT κοινότητας. Έτσι, η αναπαράσταση στη διαφήμιση εξακολουθεί να μετράει -ακόμα περισσότερο επειδή απευθύνεται σε ένα τόσο ευρύ φάσμα ανθρώπων!

Η “γυμνή συντακτική ομάδα” αναζήτησε τα διαφημιστικά με τη σχετική θεματολογία και επέλεξε τα 10 καλύτερα:

10. Taco Bell

Η δημοφιλής διαφήμιση για το πρωινό Taco Bell, προβάλλει δύο άνδρες συναδέλφους οι οποίοι παίρνουν βιαστικά το πρωινό τους πριν πάνε στη δουλειά, αλλά κάνουν και ένα ρομαντικό ραντεβού, βρίσκουν το χαμένο θησαυρό, παντρεύονται και φεύγουν για μήνα του μέλιτος. Ενώ η Yum! Brands, η μητρική εταιρεία της Taco Bell, ορκίζεται ότι δεν έχει κάνει τη διαφήμιση αυτή, ένας εκπρόσωπος είπε “μπορούμε να δούμε τους ανθρώπους που μοιράστηκαν το ίδιο πάθος για τη φίρμα μας -και το πρωινό μας- όπως κάνουμε κι εμείς”.

9. Honey Maid, “This is Wholesome”

Η εταιρεία Honey Maid, ανανέωσε την εικόνα της την περασμένη χρονιά και επαναπροσδιόρισε τη λέξη “υγειινός”, με μια διαφήμιση που προβάλλει διαφορετικές οικογένειες να απολαμβάνουν υγειινά σνακ -συμπεριλαμβανομένου ενός ομόφυλου ζευγαριού να φασκιώνει το νεογέννητό του.

“Αναγνωρίζουμε την αλλαγή που εξελίσσεται καθημερινά, από το πώς μοιάζει μια οικογένεια σήμερα μέχρι  τον τρόπο που αλληλεπιδρά με τον τρόπο που παρουσιάζεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης”, δήλωσε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της εταιρείας Gary Osifchin.

Το διαφημιστικό σπότ πυροδότησε ένα αποτυχημένο μποϊκοτάζ από τις “ένα εκατομμύριο μητέρες”, στο οποίο η εταιρεία έκανε ίσως την καλύτερη κίνηση αντιστάθμισης: δύο καλλιτέχνιδες τύπωσαν όλα τα γεμάτα μίσος tweets και έφτιαξαν ένα γλυπτό με τη λέξη “αγάπη” από αυτά. Και μετέπειτα τύπωσαν όλες τις θετικές αντιδράσεις στην αρχική κίνηση και περιέβαλαν το γλυπτό!

8. Coca-Cola, America the beautiful

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του Super Bowl XLVIII η Coca – Cola έκανε πρεμιέρα με μια διαφήμισή της που προβάλει διαφορετικές αμερικάνικες οικογένειες, μεταξύ των οποίων δύο ομοφυλόφιλοι μπαμπάδες που κάνουν πατίνια με την κόρη τους.

“Σήμερα βλέπω ανθρώπους που μας ζητούν να είμαστε χέρι-χέρι”, δήλωσε ένας από τους μπαμπάδες σε μια συνέντευξη.”Ο κόσμος μας αγκαλιάζει σαν οικογένεια και μας σέβεται”

7. One ΤΟΥΟΤΑ of Oakland

Η αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ στο Oakland της Καλιφόρνια έφτιαξε ίσως το πρώτο διφημιτικό σποτ αυτοκινήτου στο οποίο προβάλλεται αποκλειστικά ένα ζευγάρι του ίδιου φύλου! Το διαφημιτικό λοιπόν δείχνει μια γυναίκα η οποία καλεί το σύζυγό της για να του αποκαλύψει ότι αγόρασε καινούριο αυτοκίνητο, αλλά στο τέλος του σποτ αποκαλύπτεται ότι ο σύζυγός της είναι γυναίκα.

 

6. Starbucks: Coffee Frenemies

Δύο από τις αγαπημένες μας RuPaul Drag Race ντίβες, η Adore Delano και η Bianca Del Rio, έκαναν το διαφημιστικό τους ντεμπούτο σε ένα σποτ για τα Starbucks το περασμένο φθινόπωρο.  Στο σποτάκι, που έγινε σε συνεργασία με το καναδέζικο OutTV, η Adore χρειάζεται κάτι για αντέξει μια αγχωτική ημέρα. Αλλά όταν μπαίνει στο κοντινό Starbucks για να πάρει κάτι, μια ορισμένη drag queen είναι εκεί για να την εμποδίσει από το “άλμα” στην ουρά..

 

5. Το τρέιλερ του Boxtrolls (Τα τερατοκουτάκια)

Τα τερατοκουτάκια, η νέα οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων από το την εταιρεία παραγωγής που έκανε το Paranorman “Μια μεταφυσική ιστορία”, έκανε ένα θετικό νεύμα στις οικογένειες LGBT στο πρώτο της τρέιλερ. Το promo εξήγησε πως μερικές φορές τα παιδιά έχουν δύο πατέρες ενώ μερικές φορές έχουν δύο μητέρες. Και μερικές φορές έχουν “πατέρα, μητέρα, γιαγιά, παππού, παράξενες θείες με περίεργα καπέλα, μπάτλερ και δύο θείους που δεν κάνουν τίποτα, αλλά τρώνε τυρί με σπάνια  μυρωδιά.”

4. General Mills, “The Cheerios Effect”

Ο General Mills κάλεσε το κοινό να μοιραστεί τις ιστορίες του ως μέρος της εκστρατείας “Cheerios Effect”. Ένα ομόφυλο ζευγάρι, ο André και ο Jonathan, συναντήθηκαν σε ένα ραντεβού στα τυφλά και προέκυψε άμεσα κεραυνοβόλος έρωτας. Τελικά διαπιστώνουν ότι «δε θα μπορούσαν να κρατήσουν όλη αυτή την τύχη και την αγάπη» για τον εαυτό τους, έτσι υιοθέτησαν την πολύ χαριτωμένο κόρη τους, Raphaelle.

3. Spotify “Say it with a Song”

Το Spotify παρουσιάζει πώς μπορείτε να βρείτε την αγάπη μέσω της μουσικής στην “Πες το με ένα τραγούδι” εκστρατεία, στην οποία πρωταγωνιστεί ένας νεαρός άνδρας που προσπαθεί να βρει το σωστό τραγούδι για να μεταφέρει τα συναισθήματά του στον τύπο με τον οποίο είναι καψούρης.

2. Target: “Made to Matter”

Μια διαφήμιση για τη σειρά προϊόντων “Made to Matter” από την εταιρεία Target, η οποία εστιάζει σε οικολογικά και βιώσιμα συστατικά, προβάλλει μεταξύ άλλων και ένα ομόφυλο ζευγάρι και το παιδί τους.

“Η Target είναι αφοσιωμένη στη διαφορετικότητα και την κοινωνική ένταξη σε κάθε πτυχή της επιχείρησής μας, συμπεριλαμβανομένων των προσπαθειών μάρκετινγκ μας”, δήλωσε ένας εκπρόσωπος για την εταιρεία.

1. Απορρυπαντικό Tide

Τον περασμένο Δεκέμβριο, μια διαφήμιση για το απορρυπαντικό Tide δείχνει ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι να διαπληκτίζεται παιχνιδιάρικα για το πλυντήριο και τις σχετικές νευρώσεις, πειράζοντας ο ένας τον άλλον για τα παρελθόντα “λάθη”. Δυστυχώς, το αξιολάτρευτο διαφημιστικό σπότ έπαιξε μόνο στον Καναδά.

Νωρίτερα μέσα στο έτος, η Procter & Gamble, η εταιρεία που παράγει το Tide, εξέδωσε μια δήλωση για την υποστήριξη της ισότητας στο γάμο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>