Φετιχιστής και σαδομαζοχιστής ο εικαστικός που έργο του φιλοξενήθηκε σε βιβλίο της Ε Δημοτικού
November 21, 2014 (No Comments) by @Sector

freek13

Ο Μακότο Άϊντα, είναι ο εικαστικός που, άθελα του, προκάλεσε σάλο στους Έλληνες γονείς, καθώς έργο του, που δείχνει ανθρώπους να πολτοποιούνται σε ένα μπλέντερ μπήκε άστοχα σε βιβλίο της Πέμπτης Δημοτικού. 

Ίσως το μόνο εύστοχο, στο λάθος του Υπουργείου Παιδείας, είναι το πάθος του καλλιτέχνη με τις μαθήτριες αφού στα περισσότερα έργα του απεικονίζονται μαθήτριες της Ιαπωνίας σε διάφορες στάσεις και συνθήκες.

Οι Γιαπωνέζοι είναι γνωστοί για τις ακραίες σεξουαλικές πρακτικές τους και για τις ελαφρά σαδομαζοχιστικές τους τάσεις στο σεξ. Η τάση των γυναικών της Ιαπωνίας να ντύνονται σαν μαθήτριες ακόμα και αφού τελειώσουν το σχολείο είναι επίσης κάτι για το οποίο είναι γνωστή η χώρα.


Τα “διαμελισμένα μοτίβα” του είναι διάσπαρτα στα έργα του, ενώ κυριαρχεί η βία και η διαστροφή. Βλέποντας το έργο του είναι να αναρωτιέται κανείς με τι κριτήρια μπήκε η φωτογραφία του “μπλέντερ”, σε βιβλίο που απευθύνεται σε παιδιά δημοτικού…

86321

Ας μάθουμε λίγα πράγματα και τον εικαστικό.

Ο Μακότο Άϊντα, γεννήθηκε το 1965 στη Νιγκάτα της Ιαπωνίας. Ζει και εργάζεται στην Καναγκάγουα της Ιαπωνίας. Έχει αποφοιτήσει από το Εθνικό Πανεπιστήμιο Καλών Τεχνών και Μουσικής του Τόκυο. Δουλεύει με την ζωγραφική ως κύριο μέσο του σε καμβά, αλλά σχεδιάζει και μάνγκα -το γιαπωνέζικο καρτούν- αλλά και γλυπτά. Το πιο απολαυστικό για αυτόν όμως είναι να ζωγραφίζει μάνγκα πάνω σε γυμνά εφηβικά σώματα…

freek19
Τα έργα του Μακότο Άϊντα είναι ακραία, ακόμα και για τους Γιαπωνέζους! Πάρτε μία μικρή ιδέα…

Δύο στιβαρά χέρια πιέζουν μια μικρόσωμη κοπέλα και από το αιδοίο της βγαίνουν σπόροι ροδιού.


Μια άλλη μαθήτρια κάθεται κάτω από ένα δέντρο σαν σκυλάκι περιμένοντας εντολές, βγάζει την γλώσσα της σαν λαχανιασμένο κανίς, καθώς στέκεται πάνω από ένα μπολ με σκυλοτροφή. Της λείπουν όλα της τα άκρα.

freek13

Ο ίδιος ο καλλιτέχνης σε συνέντευξη του εξηγεί την μανία του με νεαρές κοπέλες ως εξής: «Έχω την τάση να προτιμώ να ζωγραφίζω νεαρές κοπέλες, έχει να κάνει με την φύση μου. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι άντρες στην Ιαπωνία νιώθουν το ίδιο για τις νεαρές γυναίκες. Αλλά πιστεύω πως υπάρχει και λόγος για αυτό, βαθύτερος. Η Ιαπωνία έχασε τον πόλεμο και από τότε δεν υπάρχουν πατριαρχικά πρότυπα, το έθνος μας αρνείται την αρρενωπότητα και εξυμνεί την θηλυκότητα του. Είναι περίεργη η σεξουαλικότητα μας ως λαός και εγώ θέλω να γίνω ο υμνητής της, όλων των ανώμαλων πλευρών της».

Σε ένα άλλο έργο του, μια μαθήτρια χαμογελά ακρωτηριασμένη και ένα λουράκι σκύλου κρέμεται από το λαιμό της. 

Και φυσικά το μεγάλο ερώτημα όλων είναι πώς το έργο ενός τέτοιου αμφιλεγόμενου καλλιτέχνη μπήκε σε επίσημο διδακτικό βιβλίο για να το μελετήσουν παιδιά δημοτικού!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

Φετιχιστής και σαδομαζοχιστής ο εικαστικός που έργο του φιλοξενήθηκε σε βιβλίο της Ε Δημοτικού
November 21, 2014 (No Comments) by @Sector

freek13

Ο Μακότο Άϊντα, είναι ο εικαστικός που, άθελα του, προκάλεσε σάλο στους Έλληνες γονείς, καθώς έργο του, που δείχνει ανθρώπους να πολτοποιούνται σε ένα μπλέντερ μπήκε άστοχα σε βιβλίο της Πέμπτης Δημοτικού. 

Ίσως το μόνο εύστοχο, στο λάθος του Υπουργείου Παιδείας, είναι το πάθος του καλλιτέχνη με τις μαθήτριες αφού στα περισσότερα έργα του απεικονίζονται μαθήτριες της Ιαπωνίας σε διάφορες στάσεις και συνθήκες.

Οι Γιαπωνέζοι είναι γνωστοί για τις ακραίες σεξουαλικές πρακτικές τους και για τις ελαφρά σαδομαζοχιστικές τους τάσεις στο σεξ. Η τάση των γυναικών της Ιαπωνίας να ντύνονται σαν μαθήτριες ακόμα και αφού τελειώσουν το σχολείο είναι επίσης κάτι για το οποίο είναι γνωστή η χώρα.


Τα “διαμελισμένα μοτίβα” του είναι διάσπαρτα στα έργα του, ενώ κυριαρχεί η βία και η διαστροφή. Βλέποντας το έργο του είναι να αναρωτιέται κανείς με τι κριτήρια μπήκε η φωτογραφία του “μπλέντερ”, σε βιβλίο που απευθύνεται σε παιδιά δημοτικού…

86321

Ας μάθουμε λίγα πράγματα και τον εικαστικό.

Ο Μακότο Άϊντα, γεννήθηκε το 1965 στη Νιγκάτα της Ιαπωνίας. Ζει και εργάζεται στην Καναγκάγουα της Ιαπωνίας. Έχει αποφοιτήσει από το Εθνικό Πανεπιστήμιο Καλών Τεχνών και Μουσικής του Τόκυο. Δουλεύει με την ζωγραφική ως κύριο μέσο του σε καμβά, αλλά σχεδιάζει και μάνγκα -το γιαπωνέζικο καρτούν- αλλά και γλυπτά. Το πιο απολαυστικό για αυτόν όμως είναι να ζωγραφίζει μάνγκα πάνω σε γυμνά εφηβικά σώματα…

freek19
Τα έργα του Μακότο Άϊντα είναι ακραία, ακόμα και για τους Γιαπωνέζους! Πάρτε μία μικρή ιδέα…

Δύο στιβαρά χέρια πιέζουν μια μικρόσωμη κοπέλα και από το αιδοίο της βγαίνουν σπόροι ροδιού.


Μια άλλη μαθήτρια κάθεται κάτω από ένα δέντρο σαν σκυλάκι περιμένοντας εντολές, βγάζει την γλώσσα της σαν λαχανιασμένο κανίς, καθώς στέκεται πάνω από ένα μπολ με σκυλοτροφή. Της λείπουν όλα της τα άκρα.

freek13

Ο ίδιος ο καλλιτέχνης σε συνέντευξη του εξηγεί την μανία του με νεαρές κοπέλες ως εξής: «Έχω την τάση να προτιμώ να ζωγραφίζω νεαρές κοπέλες, έχει να κάνει με την φύση μου. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι άντρες στην Ιαπωνία νιώθουν το ίδιο για τις νεαρές γυναίκες. Αλλά πιστεύω πως υπάρχει και λόγος για αυτό, βαθύτερος. Η Ιαπωνία έχασε τον πόλεμο και από τότε δεν υπάρχουν πατριαρχικά πρότυπα, το έθνος μας αρνείται την αρρενωπότητα και εξυμνεί την θηλυκότητα του. Είναι περίεργη η σεξουαλικότητα μας ως λαός και εγώ θέλω να γίνω ο υμνητής της, όλων των ανώμαλων πλευρών της».

Σε ένα άλλο έργο του, μια μαθήτρια χαμογελά ακρωτηριασμένη και ένα λουράκι σκύλου κρέμεται από το λαιμό της. 

Και φυσικά το μεγάλο ερώτημα όλων είναι πώς το έργο ενός τέτοιου αμφιλεγόμενου καλλιτέχνη μπήκε σε επίσημο διδακτικό βιβλίο για να το μελετήσουν παιδιά δημοτικού!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>